امروز : دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۲۸

سازمان های نظارتی ، شکایات مشتریان محصولات طیور را بررسی خواهند کرد

ساعتی پیش اداره خدمات ایمنی و بازرسی مواد غذایی ایالات متحده موسوم به اف سیس ، شیوه نامه رسیدگی به شکایات مشتریان محصولات صنعت طیور را منتشر ساخت .
سازمان های نظارتی ، شکایات مشتریان محصولات طیور را بررسی خواهند کرد
چهارشنبه | ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۴ |
کد خبر : ۳۲۸ |
اخبار بین الملل

 

به گزارش رادیو صنعت طیور ایران ، بر اساس مفاد منتشر شده در این شیوه نامه کلیه فروشندگان محصولات طیور موظفند تا در عرض کمتر از ۲۴ ساعت پس از اعلام شکایت خریداران و مصرف کنندگان این محصولات ، از طریق سامانه ایی از پیش طراحی شده این اداره را مطلع نمایند .

این شیوه نامه نخستین بار در سال ۲۰۱۲ میلادی توسط این اداره منتشر شد ، اما مفسرین بر این باورند که ارائه گزارش ها در سال ۲۰۱۸ میلادی افزایش یافته است و امروز به بالاترین سطح خود رسیده است به نحوی که حتی موارد مختلفی از مشکلات فیزیکی موجود در بسته بندی ها نیز از طریق این سیستم ، گزارش می گردد .

پس از شناسایی مشکلات مختلف در محصولات طیور ، این اداره ، تولید کنندگان کالاهای معیوب را فراخوانده و استراتژی‌های HACCPرا در خطوط تولید این شرکتها مستقر نموده و در صورت استقرار ، بازرسان فدرال ، نقاط بحرانی و ضعف آن را بار دیگر بررسی می‌کنند .

در نهایت به نظر می‌رسد تا این سیستم بتواند نقشی اساسی را در افزایش کیفیت محصولات طیور ارائه شده ایفا نماید .

 

 

شما اجازه ویرایش یا ارسال نظر ندارید.

مقاله علمی روز

مجلات داخلی صنعت طیور

آخرین رویدادها

مجلات بین المللی صنعت طیور